توضیج تفاوت نسخه های نسل هفتم و هشتم Far Cry 4 از زبان Alex Hutchinson
Far Cry 4 یک بازی متقابل پلتفرم خواهد بود , که منجر شده است بسیاری را به تعجب آورد که چه نوع تفاوت هایی بین کنسول های نسل هفتم و هشتم در این عنوان وجود دارد . حال Alex Hutchinson مدیر خلاق Far Cry 4 در طی یک گفتگو دوستانه در پادکست اقای Major Nelson’s در این بار توضیحاتی را داده است که در ادامه شاهده خواهید بود.
Hutchinson متذکر شد که استودیو سازنده این عنوان قصد دارد تجربه گیم پلی بازی در هر دو نسخه های نسل قبلی و فعلی یکسان باشد , اما گرافیک و کیفیت نسخه های نسل فعلی بسیار بهبود یافته اند . همچنین توضیح داد اینبار PC پلتفرم اصلی این عنوان است .
همه چیزی را که می تونید مشاهده کنید , از پوست حیوانات گرفته تا علف روی چمن بر روی زمین یا برگ درختان … همه این ها تا مقدار زیادی در نسخه های نسل فعلی بهبود یافته اند .
Hutchinson توضیح داد که برای اولین بار این عنوان بر روی PC توسعه یافته و PC نیز پلتفرم اصلی این عنوان می باشد . برخلاف بازی های دیگر یوبی سافت مانند Assassin’s Creed , که ابتدا بر روی کنسول ها توسعه داده می شوند و سپس سازنده با کنار زدن محدودیت ها شروع به ساخت نسخه PC می کند , گیمر هرگز کیفیتی شبیه به “ultra-high را نمی تواند در نسخه PC ببیند.
از سوی دیگر , از آنجا که بازی Far Cry 4 ابتدا بر روی PC توسعه می یابد , گرافیک نسخه PC می تواند به راحتی بر روی کنسول های نسل جدید پیاده سازی شود .
از همان روز اول , زمانی که ما اولین کد ها را در کنسول های نسل جدید قرار دادیم , قادر به اتمام تمام راه ها بودیم . بنابراین به عنوان یک بازیکن کنسول شما در حال حاظر می تواند بهترین نسخه را شاهد باشد.
این قطعا خبر خوبی برای دارندگان PS4 و XBOX One است . اما گیمر های PC نیز دلیل خوبی برای شادی دارند .